Wednesday 15 January 2014

// // Leave a Comment

Performance Drink Shaklee



Minuman Elektrolit Terunggul





Salam petang buat semua pembaca. Hari ini saya nak bercakap tentang satu Minuman Tenaga, khas dari Shaklee. Moga perkongsian ini memberi sedikit manfaat buat semua kerana ianya mengenai minuman hebat di musim tengkujuh dan musim yang serba tak menentu ni.


Minuman Tenaga Performance Drink Shaklee


Ia dijual dalam bentuk serbuk seperti jus Tang, bebas karbonat.. Sedap tau? Kalau dulu saya tak pandang sangat apa istimewanya kelebihan Performance Drink shaklee ni...Memang ada sentiasa secanister di rumah tapi jarang berusik, dan juga saya tak tahu pun secara terperinci pentingnya minuman tu. 


Tapi selepas baca serba sedikit tentang pentingnya Minuman Elektrolit dan diberi penjelasan ketika bengkel produk, barulah datang kesedaran untuk rajin minum..hihi


Bagus betul sebenarnya, pengganti minuman tenaga dan yang bergula, selain Cinch Tea. Kenapa la saya tak tahu awal-awal, sampai keras2 serbuk tu dibuatnya haha






Sedikit info tentang elektrolit. Antara elektrolit yang utama dalam badan adalah Sodium ion, Chloride Ion, Magnesium ion Calcium Ion, Potassium ion.. 

Fungsi elektrolit adalah untuk mengawal keseimbangan air dalam badan dan menghasilkan impuls elektrik yg digunakan oleh saraf saraf dan otot otot badan. 




Jadi jika anda sedang mencari minuman elektrolit, pastikan pilihan anda adalah yang terbaik untuk diri sendiri dan keluarga anda. Pilihan saya semestinya Performance Drink Shaklee. Kenapa? kerana ia berbeza dengan jenama yang lain..bukan sahaja rasanya yang lazat, yg penting ia tak bergas dan atas sebab-sebab dibawah.


Kelebihan Performance Drink Shaklee :
  1. Ia terbukti secara klinikal  dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air. 
  2. Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain.
  3. Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.
  4. Terbukti secara klinikal:Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina
  5. Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.


Sesuai untuk orang-orang yang :

  • Berpuasa
  • Aktif bersukan
  • Kuat berkerja
  • Orang yang lemah badan
  • Orang yang tidak sihat, eg: demam, cirit-birit, denggi





Jaminan Ketulenan Shaklee

Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.



Testimoni & artikel mengenai Energy Performance Drink Shaklee :









So apa tunggu lagi? Peluang untuk jadikan hidup anda kepada yang lebih baik & bertenaga!


*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.





Hubungi saya pada nombor berikut :
012 - 9277 684 (Faizal)
012 - 684 9717 (Fuzah)

PM / SMS / WhatsApp kami untuk harga yang istimewa, plus free Shaker! (while stock last)

COD untuk area Shah Alam

0 comments:

Post a Comment